معرفی برنامه های کاربردی در شبکه و کامپیوتر

معرفی و ایجاد کیف پول blockchain (آموزش تصویری)

معرفی و ایجاد کیف پول blockchain (آموزش تصویری)

کیف پول تحت وب

پشتیبانی از ارز: بیت کوین – اتریوم

پشتیبانی از سیستم عامل ها: اندروید-iOS-شبکه جهانی وب

کیف پول تحت وب Blockchain، این روزها محبوب ترین کیف پول بیت کوین است. این کیف پول محیط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد و برای همه افراد به راحتی قابل استفاده است. با اینکه این شرکت بیت کوین ها را روی سرورهای ابری ذخیره می کند، امنیت این کیف پول بسیار بالاست و دارای گزینه های امنیتی زیادی برای کاربران است. این کیف پول به صورت سورس باز عرضه شده است و توسعه دهندگان می توانند از آن برای تست امنیت و یا توسعه برنامه های دیگر مبتنی بر بیت کوین استفاده کنند.
این کیف پول با نرم افزار اندرویدی و ios ، قابلیت استفاده راحت تر برای کاربران موبایل را دارد.

آموزش تصویری ساخت اکانت در سایت بلاک چین در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: کیف پول بلاک چین , بلاک چین , آموزش ساخت بلاک چین , blockChain , Blockchain Wallet,
نويسنده : اسماعیلی


آموزش استخراج بیت کویین (تصویری)

موضوع تولید و ایجاد بیت کوین جدید

ارزهای سنتی -مانند دلار یا یورو- توسط بانک‌های مرکزی صادر می‌شوند. این بانک مرکزی است که به صورت انحصاری می‌تواند واحدهای جدیدی از پول را در هر زمانی براساس سیاست‌های خود (بهبود وضعیت اقتصاد یا حتی گاهی اوقات تضعیف آن) صادر کند. موضوع چاپ پول و پشتوانه طلایی آن همیشه مساله‌ای رمزآلود برای عموم مردم باقی خواهد ماند. اما بیت کوین متفاوت است و این مشکل را تا حد زیادی حل کرده است. ماینرها که به صورت غیرمتمرکز در سرتاسر دنیا در حال فعالیت هستند و تمام خدمات و کارهایشان در شبکه قابل مشاهده و پیگیری است و تمام مردم می‌توانند بدون واسطه شاهد انجام امور مالی خود باشند، هر ده دقیقه مقدار مشخصی بیت کوین پاداش می‌گیرند. نرخ پاداش و کارمزد تراکنش‌ها در کد نوشته شده برای شبکه تنظیم شده است، بنابراین ماینرها نمی‌توانند سیستم را فریب دهند یا بیت کوین از جایی دیگری تولید یا وارد شبکه کنند. ماینرها مجبورند از توان محاسباتی خود برای استخراج پول استفاده کنند.

ملزومات استخراج ارز (در این روش)

    یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ با قدرت پردازش بالا
    به این سوال که چه کامپیوتر یا لپ‌تاپی مناسب است واقعا پاسخی نمی‌توان داد چون هر کامپیوتر قدرت پردازش متفاوتی دارد. برای اینکه صرف زمان، هزینه برق و به طور کلی استخراج ارزها ارزش دارد باید تست کنید
    توانایی روشن نگه‌داشتن سیستم به مدت طولانی
    هرچقدر بیشتر بتوانید سیستم را روشن نگه دارید و نرم‌افزار استخراج را اجرا کنید درآمدتان بیشتر خواهد بود.
    اتصال اینترنت
    یک اتصال اینترنت معمولی که امروزه همه با آن دسترسی دارند کفایت خواهد کرد. فقط این اتصال باید پایدار باشد تا فرایند استخراج قطع و وصل نشود.

توضیحات تکمیلی در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: نصب کریپتو تب , آموزش بیت کوین , استخراج با کامپیوتر , cryptotab learning,
نويسنده : اسماعیلی


الکترونیوم قابلیت استخراج با تلفن همراه را فعال کرد

الکترونیوم قابلیت استخراج با تلفن همراه را فعال کرد

قابلیت استخراج ارز دیجیتال الکترونیوم با تلفن همراه برای کاربران این شبکه فعال شد.

این ارز دیجیتال که از آن به عنوان «بیت کوین انگلیسی» هم یاد می‌شود، چند ماه پیش (سپتامبر ۲۰۱۷) با یک عرضه اولیه یا ICO معرفی شد. هدف این شبکه تسهیل و کاربردی‌تر سازی پرداخت‌های غیرمتمرکز است.

به گفته تیم توسعه دهنده، هدف اصلی توسعه این ارز دیجیتال این است که کاربران و ماینرها بتوانند فقط با چند قدم ساده و به صورت سریع و امن قادر به ارسال تراکنش و مخصوصاً استخراج این ارز دیجیتال باشند.

همچنین بخوانید: الکترونیوم چیست؟

ارز دیجیتال الکترونیوم (ETN) که پس از عرضه رشد قیمت نسبتاً خوبی داشت، حالا به یکی از وعده‌هایش یعنی امکان استخراج آسان با تلفن‌های هوشمند عمل کرده است.

علاقه‌مندان از امروز می‌توانند با نصب یا به روز رسانی نرم افزار موبایل الکترونیوم، به صورت خیلی ساده اقدام به استخراج ETN نمایند.

بقیه در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: نصب الکترونیوم , electronium learn , استخراج ارز دیجیتال , کسب درآمد , ماین الکترونیوم , تصویری الکترونویم,
نويسنده : اسماعیلی


آموزش تصویری نصب برنامه الکترونیوم

 

آموزش تصویری نصب برنامه الکترونیوم

ملزومات جهت نصب برنامه

 

1- گوشی

2- بسته اینترنت

3- دو ایمیل فعال

 

طریقه نصب برنامه الکترونیوم

 نصب برنامه در ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: نصب الکترونیوم , electronium learn , استخراج ارز دیجیتال , کسب درآمد , ماین الکترونیوم , تصویری الکترونویم,
نويسنده : اسماعیلی


دانلود رایگان نرم افزار انبارداری آسان

 دانلود رایگان نرم افزار انبارداری آسان

نرم افزار انبارداری آسان
نرم افزار انبارداری آسان به شما کمک می کند بدون نیاز به دانش انبارداری، کارهای مربوط به انبارگردانی را انجام داده و رسید ورود کالا به انبار و خروج کالا از انبار صادر نمایید. این نرم افزار که به آسان ترین نرم افزار انبارداری ایران معروف است دارای امکانات سریع ثبت رسید ورود و خروج می باشد.
در این نرم افزار می توان اشخاص، کالاها (کالاها در سه لایه تعریف می شوند) و انبارهای موجود را تعریف کرد.
با این نرم افزار می توان رسیدهای ورود و رسیدهای خروج را به سادگی ثبت، ذخیره و چاپ نمود. همچنین، می توان کالاهای موجود در هر انبار را به صورت جداگانه مشاهده نمود.
چندین گزارش از قبیل گزارش موجودی کالاها، گزارش کاردکس کالاها، گزارش ورود کالا، گزارش خروج کالا و ... برای مدیران ساخته شده است تا موارد مورد نیاز خود را گزارش گیری کنند. امکانات تهیه پشتیبان و بازیابی آن نیز در نرم افزار وجود دارد. همچنین در این نرم افزار، لیست کاربران نیز تعبیه شده است تا کاربران با رمز عبور وارد نرم افزار شوند.


نام محصول: نرم افزار انبارداری آسان
تاریخ انتشار: فروردین 1393
آخرین نسخه: 1.9.1.0
تاریخ آخرین نسخه: تیر 1397
پیشنیاز: NET Framework 2.0. یا بالاتر
حجم نرم افزار: 3.55MB
قیمت نسخه یک ماهه: رایگان

 

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب ....



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان نرم افزار انبارداری آسان , انبار داری رایگان, آسان, رایگان, ,
نويسنده : اسماعیلی


نرم افزار رایگان حسابداری پارمیس

نرم افزار رایگان حسابداری پارمیس

لذّت مدیریت حساب شدۀ یک کسب و کار، با نرم افزار حسابداری پارمیس

 

حسابداری کسب و کارتان را به ساده ترین روش و بدون صرف حتی یک ریال آغاز کنید!

آیا به دنبال نرم افزار حسابداری رایگان، مورد اطمینان، همراه با پشتیبانی رایگان هستید؟

آیا در حال حاضر آمادگی برای خرید نرم افزار حسابداری و صرف هزینه برای تهیه نرم افزار را ندارید؟

  • اگر میخواهید هزینه و درآمد، سود و زیان و میزان خرید و فروش را در کسب و کار خود محاسبه کنید...
  • اگر میخواهید از روند قانونی و استانداردهای حسابداری کسب و کارها آگاه باشید...
  • اگر میخواهید حساب و کتاب کسب و کار خود را به صورت کامل و متناسب با دانش و فناوری روز در دست بگیرید...

 

چرا پارمیس؟

 

صاحبان مشاغل کوچک و کم بازده به دليل توان مالی اندک و يا اکثراً از آنجايی که عادت به خريد نرم افزار ندارند و نرم افزار را کالايی قابل خريد و فروش نمي دانند، طبعاً يا از نرم افزارهای قفل شکسته استفاده می کنند و يا به سمت ارزان ترين نرم افزارهای موجود در بازار سوق داده می شوند؛ نرم افزارهايی غير استاندارد و غير کارشناسی که بعضاً به صورت انفرادی توليد شده و هیچگونه پشتيبانی را شامل نمی شوند و برخی از آنها حتی دارای تاييديه يا مجوز از هيچ نهادی نيستند و عدم پاسخگويی اين دست از نرم افزارها، پس از مدتی سبب می شود که نه تنها شخص در رسيدن به اهداف مالی خود پيشرفتی احساس نکند، بلکه رفته رفته حس می کند که وقت و انرژی خود را بی جهت هزينه کرده است و نهايتاً دوباره به حسابداری دفتری و سنتی باز ميگردد يا در بهترين حالت، بدون داشتن کوچکترين نظارتی عمليات مالی و حسابداری خود را به دست حسابدارانی می سپارد که در کسب و کارهای کوچک بازدهی خوبی نخواهند داشت.

ما در پارميس با در نظر گرفتن تمامی این عوامل، توان خود را به کار گرفته ایم تا با ارائه خدمات گوناگونی از اين دست بتوانيم فرهنگ خريد و استفاده از نرم افزارهای معتبر و دارای پشتيبانی را جايگزين عادت نادرست استفاده از نرم افزارهای قفل شکسته و ناشناخته کنيم و اعتماد و رضایت مصرف کنندگان را جلب کنیم تا بتوانیم از نابسامانی موجود در بازار نرم افزارهای ارزان قيمت و بی کيفيت بکاهیم، و اعتماد مشتريان را به اين بازار بازگردانیم.

 

توضیحات اضافی و دانلود برنامه در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: نرم افزار رایگان حسابداری پارمیس , حسابداری رایگان , برنامه حسابداری رایگان , پارمیس,
نويسنده : اسماعیلی


برنامه رایگان حسابداری شخصی اندروید قیاس

برنامه حسابداری شخصی اندروید قیاس

 

نسخه رایگان حسابداری شخصی همراه قیاس مناسب برای ثبت عملیات مالی روزمره شما می‌باشد که با بهره‌مندی از بروزترین تکنولوژی‌های تولید نرم افزار، تهیه گردیده است. در نظر گرفتن سادگی در کاربری نرم افزار برای افراد بدون دانش حسابداری، نمایش گزارشات نموداری و بسیاری از امکانات دیگر محیط نرم افزار را در عین سادگی به جامع ترین نرم افزار حسابداری شخصی همراه در ایران تبدیل کرده است.

 

  • تعریف نامحدود انواع حساب، بانک، هزینه، درآمد و اشخاص
  • ثبت دریافت و پرداخت های روزانه
  • نمایش نموداری حسابهای بانکی، جیب، صندوق و...
  • امکان ثبت، یادآوری و پیش‌بینی طلب، بدهی، هزینه و درآمد
  • مشخص نمودن نوع وام دریافتی، حساب بانکی دریافت کننده، مبلغ کل اقساط، مبلغ هر قسط، تعداد اقساط، تعیین دوره بازپرداخت و... در بخش وام و اقساط
  • گزارشات متنوع از گردش و مانده حسابها و نمودارهای عملیات مالی روزانه، هفتگی و ماهانه در نرم افزار
  • تعریف پسورد جهت ورود به نرم افزار جهت جلوگیری از دسترسی غیرمجاز سایر اشخاص
  • امکان تهیه نسخه پشتیبان
  • امکان بروزرسانی نرم افزار

توضیحات اضافی در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: برنامه رایگان حسابداری شخصی اندروید قیاس , حسابداری , رایگان , شخصی,
نويسنده : اسماعیلی


نرم افزار رایگان انبارداری رادیکال

نرم افزار رایگان انبارداری رادیکال

 

 

 

 

نرم افزار انبارداری رادیکال، براي كنترل و مديريت ورود و خروج كالاي يك شركت يا سازمان مي باشد. توجه به كنترل اطلاعات ورود و خروج کالاها و داشتن اطلاعات بروز و صحیح از موقعیت مکانی و تعداد کالا ها در انبار یکی از مهمترین دغدغه های یک شرکت می باشد.

مدیریت موجودی کالا در انبار های یک سازمان که همیشه بخش عظیمی از سرمایه را به خود اختصاص می دهد کمک بسزایی در کاهش هزینه ها و سود آوری سازمان خواهد کرد.

مدیریت دائمی بر روی کالاهای موجود در انبار ها باعث افزایش سرعت ارائه خدمات به مشتریان می گردد و مشکلات موجود در سیستم های دستی و سنتی را از بین می برد.

علاوه بر ثبت کالا های ورودی و خروجی‌،می توانید سریالهای هر کالا را کنترل و مدیریت نمائید ، نرم افزار انبارداری رادیکال با کاربری ساده و آسان امکاناتی را به‌وجود می‌آورد که سازما‌ن‌ها بتوانند به اطلاعات موجودی کالا در انبارها به‌صورت یکپارچه و صحیح دسترسی داشته باشند.

 

 

 

توجه:

نرم افزار انبارداری رادیکال بصورت رایگان ارائه شده است ، تمام حقوق مادی و معنوی این نرم افزار برای داده پردازی رایان پرسیس محفوظ می باشد. استفاده و تکثیر آن بلامانع می باشد .

جهت دانلود رایگان نرم افزار حضور و غياب رادیکال به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: نرم افزار رایگان انبارداری رادیکال, انبار داری رایگان , انبارداری ساده , نرم افزار انبار داری , رایگان,
نويسنده : اسماعیلی


نرم افزار رایگان پرسنلی رادیکال

 

نرم افزار رایگان پرسنلی رادیکال

 

 

 

 

نگهداری اطلاعات پرسنل در شرکت ها و سازمان ها یکی از مهمترین فعالیت هایی است که به دقت نیازمند بوده و به طور مستمر مدیران را درگیر خود کرده است. نرم افزار پرسنلی رادیکال یک نرم افزار ساده با کاربری بسیار آسان برای شرکت ها و مجموعه های کوچک می باشد که می خواهند لیست پرسنل و پرداختی های خود را نگهداری نمایند.

 

 

 

  توجه :

 

نگهداری اطلاعات پرسنل در شرکت ها و سازمان ها یکی از مهمترین فعالیت هایی است که به دقت نیازمند بوده و به طور مستمر مدیران را درگیر خود کرده است. نرم افزار پرسنلی رادیکال یک نرم افزار ساده با کاربری بسیار آسان برای شرکت ها و مجموعه های کوچک می باشد که می خواهند لیست پرسنل و پرداختی های خود را نگهداری نمایند.

 

 

 

 

جهت دانلود رایگان نرم افزار حضور و غياب رادیکال به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: نرم افزار رایگان پرسنلی رادیکال , نرم افزار پرسنلی رایگان رادیکال, پرسنلی رایگان,
نويسنده : اسماعیلی


نرم افزار رایگان حضور و غیاب رادیکال

  نرم افزار رایگان حضور و غیاب رادیکال

نرم افزار حضور و غياب رادیکال موجب مي شود که نظارت و مديريت پرسنل به نحو احسنت اجرا شده و از کم کاري هاي احتمالي کاسته شود . بعلاوه اين اطمينان براي پرسنل حاصل مي شود که به هيچ عنوان حقي از آنها ضايع نشده و کليه حسابرسي ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سيستم صورت مي گيرد. با اتوماسيون کردن حضور و غياب در يک سازمان، کليه عمليات مربوط به ورود و خروج کارکنان شامل مرخصيها، مأموريتها، اضافه‌کاري، شيفتها، تقويم‌کاري و کارکرد پرسنل ثبت شده و قابل بازيابي است.

 

  جهت دانلود رایگان نرم افزار حضور و غياب رادیکال به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: نرم افزار رایگان حضور و غیاب , حضور و غیاب رایگان , حضور و غیاب رادیکال ,
نويسنده : اسماعیلی


آموزش دستور Ping

آموزش دستور Ping

دستور Ping چیست ؟

Ping یکی از ابزارهای کاربردی در تست و خطایابی شبکه های کامپیوتری است. به کمک دستور Ping می توانیم اطلاعات مهمی در مورد کامپیوتر ها و هر آنچه که در شبکه IP می گیرد بدست آوریم. با استفاده از دستور Ping می توان به اطلاعات مهمی در مورد اتصال یا عدم اتصال کلاینت به شبکه ، نام کامپیوتر یا همان Computer Name کلاینت ها، نوع سیستم عامل ، IP های ورژن 4 و ورژن 6 ، وجود Noise در شبکه ، وجود یک سیستم امنیتی مانند فایروال ، اتصال یا عدم اتصال به اینترنت و اطلاعاتی از این قبیل دست یافت. سادگی استفاده از دستور Ping و اطلاعات ارزشمندی که در اختیار مان می گذارد باعث شده که این دستور به یکی از محبوبترین و کاربردی ترین ابرازهای شبکه تبدیل شود. ما نیز در گروه آموزشی هیوا شبکه تصمیم گرفتیم تا به پاس قدردانی از این دستور محبوب، نهمین آموزش دستورات خط فرمان CMD را به دستور Ping اختصاص دهیم .

ساده ترین حالت استفاده دستور Ping ،Ping کردن یک node در شبکه بدون استفاده از سوئیچ های دیگر دستور Ping است . یک node می تواند یک کامپیوتر باشد، یا یک روتر، یک وبسایت، یا پریتنری که قابلیت IP گرفتن داشته باشد و یا ...

برای Ping کردن یک node باید IP یا نام آن node را بدانید. این نام  Domain Name و یا NetBIOS Name می باشد . در تصویر زیر یک کامپیوتر که NetBIOS Name آن MyHiva و IP آن 192.168.1.117 است با هر دو روش Ping شده است:

 

ping 192.168.1.117

ping myHiva

 

آموزش کال دستور Ping - تصویر 1

 

مرجع : سایت شبکه هیوا



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: آموزش دستور Ping , ping /?, ,
نويسنده : اسماعیلی


برنامه Active@ File Recovery

برنامه Active@ File Recovery یکی از بهترین نرم افزارهای حال حاضر برای بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد دیسک و و حافظه های جانبی می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای متعددی که برایشان قرار داده شده است قادرند تا به راحتی و با سرعت مناسب اقدام به بازیابی اطلاعات از بین رفته نمایند.

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
نويسنده : اسماعیلی


برنامه Recover My Files

Recover My Files یکی از ساده ترین نرم افزار های بازیابی اطلاعات می باشد. این برنامه توانایی بازیابی اطلاعات پاک شده از قبیل: فایل های پاک شده از سطل آشغال ویندوز، هاردهای فرمت شده، آلودگی توسط ویروس ها و خاموش شدن های ناگهانی سیستم ناشی از قطع برق را دارا می باشد. مزیت این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مشابه سرعت بالا در پیدا کردن و بازیابی فایل های پاک شده می باشد، این برنامه قادر به بازیابی بیش از 50 نوع فایل مختلف می باشد و شما می توانید مشخص کنید که از میان اطلاعات قابل بازیابی فقط فرمت خاصی برگردانده شود، این نرم افزار همچنین قادر به بازیابی ایمیل ها، پرونده ها، آرشیو ها، عکس ها، فیلم ها و موزیک های پاک شده نیز می باشد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
نويسنده : اسماعیلی


نرم افزار CardRecovery

نرم افزار اول CardRecovery است. نرم افزاری که یک ابزار مفید و کاربردی برای بازیابی مطمئن و در عین حال ساده است. شما به وسیله این نرم افزار می توانید اطلاعات پاك شده از روی كارتهای حافظه خود را تنها با چند كلیك و در چند قدم كوتاه بازیابی كنید. CardRecovery از كارتهای حافظه SD، كارتهای CF، كارت تصویر xD، مموری استیک، SmartMedia، كارت MicroDrive، كارتهای MMC ،MicroSD ،MiniSD ،SDHC پشتیبانی می کند. 

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
نويسنده : اسماعیلی


از راه دور كامپيوتر دوستتان را كنترل كنيد

شرکت مایکروسافت با ایجاد برنامه Remote Desktop در ویندوز خود این امکان را برای کاربران فراهم ساخته تا از راه دور به کامپیوتری در محل دیگری به راحتی دسترسی داشته باشند. از طریق این ویژگی می توانید از منزل به رایانه محل کارتان متصل شوید و به تمام برنامه ها، فایلها و منابع موجود در شبکه محل کارتان دسترسی داشته باشد و یا می توانید محیط دسک تاپ سیستم محل کارتان را عینا در کامپیوتر راه دور اجرا نمایید


 
 
جهت توضیحات بیشتر و دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید.....
 
 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: remote desktop manager,
نويسنده : اسماعیلی


چطور اپلیکیشنهای اندرویدی را روی کامپیوتر اجرا کنم ؟ چطور اپلیکیشنهای اندرویدی را روی کامپیوتر اجرا

چطور اپلیکیشنهای اندرویدی را روی کامپیوتر اجرا کنم ؟

 

چطور اپلیکیشنهای اندرویدی را روی کامپیوتر اجرا کنم ؟

 

دلیل این که این روزها اندروید تا این میزان مورد استقبال است می‌تواند تنوع گوشی‌های اندرویدی در رنج‌های مختلف قیمت یا اوپن سورس بودن یا هر چیز دیگری باشد. اما به نظر من اپلیکیشن‌های جذاب اندرویدی یک عامل خیلی خیلی مهم در این زمینه است.

اگر به قسمت موبایل سایتی مثل P30download بروید می‌بینید که تمامی نرم‌افزارهای جدیدی که معرفی می‌شوند یک ورژن اندرویدی دارند. حتی بعضی نرم‌افزارهای اختصاصی آیفون هم در صدد تهیه نسخه اندرویدی هستند.

اما برای استفاده از این اپلیکیشن‌های جذاب آیا حتما باید یک گوشی‌ موبایل اندرویدی دست و پا کنیم؟ در این مطلب با هم یاد می‌گیریم چطور این اپلیکیشن‌ها را روی یک کامپیوتر خانگی عادی داشته باشیم. حتی اندرویدی‌ها هم می‌توانند قبل از نصب یک اپلیکیشن‌ آن را با این روش تست کنند. آماده هستید؟



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: bluestacks, اجرای اپلیکیشنهای اندرویدی روی کامپیوتر,
نويسنده : اسماعیلی


دانلود Devolutions Remote Desktop Manager v8.0.11.0 - نرم افزار مدیریت ریموت ها
دانلود Devolutions Remote Desktop Manager v8.0.11.0 - نرم افزار مدیریت ریموت ها

دسترسی از راه دور به سیستم های کامپیوتری یا همان عمل Remote Desktop یکی از موارد با اهمیت در میان مدیران شبکه های رایانه ای و همچنین مدیران وب سایت ها و وب مسترها محسوب می شود ؛ کسانی هستند که از ریموت دسکتاپ خود ویندوز استفاده می کنند اما افرادی هم هستند که ترجیح می دهند از نرم افزارهای دیگری که در این زمینه موجودند بهره ببرند ؛ سوئیچ کردن یا مدیریت چندین ارتباط برای مدیران حرفه ای امری بسیار مهم و کلیدی است و وجود یک نرم افزار مدیریتی در این زمینه که بتواند انواع نرم افزارهای ریموت دسکتاپ را پشتیبانی کتد نکته ای کلیدی است.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ....

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
نويسنده : اسماعیلی


دانلود TeamViewer v8.0.16447 - نرم افزار کنترل از راه دور سیستم
دانلود TeamViewer v8.0.16447 - نرم افزار کنترل از راه دور سیستم

مطمئنا حرفه ای های رایانه و اصولا افرادی که با شبکه های رایانه ای و همچنین مهندسان شبکه با ارتباط از راه دور به طرق مختلف آشنایی دارند. اصطلاح ریموت شاید در جاهای مختلف به کار برده شود، یکی از جاهایی که ممکن است زیاد از آن استفاده گردد در ارتباط میان یک سیستم مقصد و یک سیستم مبدا باشد. به اصطلاح Server و Remote دو سیستمی رایانه ای هستند که می توان از طریق یکی از ارتباط ها از سیستم Remote به رایانه Server متصل شده و تمامی اجزای نرم افزاری آن را در اختیار گرفت.

 

ادامه مطلب .....

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: TeamViewer, نرم افزار کنترل از راه دور سیستم,
نويسنده : اسماعیلی


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد